Følg

Hvorfor kan jeg ikke logge ind?

Hvis din adgangskode indeholder en blanding af store og små bogstaver, så husk forskellen.

F.eks. hvis din adgangskode er ”Kode123”, så vil du få besked om at koden er forkert, hvis du har skrevet variationer som ”kode123” eller ”koDE123”.

Tip: Check om din ”Caps lock”-tast er slået til eller fra på dit tastatur. Er den slået til, så bliver alle bogstaver store, og det er ikke sikkert du ønsker det.

Klik i så fald på Caps lock-tasten, så slår den fra igen. Og prøv så at taste din kode igen.

Hvis du har glemt din adgangskode så tryk på linket "Problemer med at logge ind?" under log ind formularen. Dette vil føre dig til en side der hjælper dig med at få en ny adgangskode, såfremt at du har indtastet enten et telefonnummer eller anden e-mail adresse som vi kan sende dig oplysninger på. Har du ikke dette bliver du nødt til at kontakte supporten.

Får du en fejlbesked som ”Mail account closed due to BULK mailing” eller ”Fejl! Der opstod en fejl. Unknown error: errD2004” så skal support kontaktes, så vi kan undersøge fejlen, og evt. åbne op for kontoen.

Var denne artikel en hjælp?
1 ud af 26 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning
Drevet af Zendesk