Følg

Hvorfor kan jeg ikke modtage mail?

Check først om de manglende mails er kommet i din spam-mappe.

Check om du er kommet til at blokere den pågældende afsenders e-mailadresse ved en fejl. Dette kan du undersøge ved at gå til ”Indstillinger” og klikke på ”Blacklist”. Hvis afsenderens adresse fremgår på listen, skal du blot fjerne den. 

En anden mulighed er også at du måske får vist din indbakke som "trådet" visning hvilket medfører at svar på emails havner under den først modtagne email. Du kan slå dette fra i bunden af webmailen ved at trykke på ikonet "Liste"(markeret herunder med en sort firkant om), derved vises hver enkelt email på hver sin linje og grupperes ikke på nogen måder.

Er der ingen af disse løsninger som virker for dig må du kontakte supporten. Når du gør dette skal du oplyse følgende:

  • email adresse der ikke modtages
  • Tidspunkt for hvornår denne email er afsendt
  • og gerne emnet på denne

Derved kan der fejlsøges på hvad der er sket med den pågældende email.

Var denne artikel en hjælp?
5 ud af 41 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning
Drevet af Zendesk