Følg

Spammy behaviour - Fejl 554

Grunden til at du ikke kan sende mails er fordi der er blevet sendt spam-mails afsted fra din mailadresse eller at din kode er blevet opfanget af robotter og derefter har misbrugt vores system på dine vegne.

Vores system har derfor været nødsaget til midlertidigt at lukke din konto for udgående trafik for at undgå yderligere misbrug af din konto.

For at fjerne denne blokade skal du blot gå ind og ændre dit password til et nyt - dette gøres via https://konto.jubii.dk.

Når koden er skiftet bliver der automatisk åbnet op for afsendelse igen!

Vi anbefaler at skifte passwordet til et med store og små bogstaver samt tal - for at undgå du ender i en lignede situation.

HUSK at du skal logge ud af mailen efter at du har skiftet password, og så logge på igen med den nye kode før at det virker.

Har du din mail opsat i et program som Outlook m.fl., eller på mobil eller tablet, skal du også her tilrette den nye kode.

Var denne artikel en hjælp?
1 ud af 1 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning
Drevet af Zendesk