Følg

Eniig/Aura mail virker ikke på iPhone og iPad.

Oplever du at din mail ikke virker på iPhone/iPad, så er her en vejledning som viser dig, hvordan du får din mail til at virke ingen.

På din iPhone eller iPad skal du gå ind under: Indstillinger -> Mail -> Konti -> vælg din konto Når du har valgt din e-mail konto, går du ned i bunden og vælger "Avanceret"

Under Avanceret scroller du ned og trykker, hvor der står "Godkendelse"

Under Godkendelse skal du vælge: "Adgangskode"

Herefter trykker du tilbage på ”Avanceret” (den blå tilbage pil oppe i toppen i venstre side). Gå endnu engang tilbage ved at trykke i øverste venstre hjørne hvor den lille blå pil er.

Tilbage under Avanceret scroller du op til toppen, hvor du afslutter med at trykke på ”OK”, for at gemme ændringerne.

Nu burde din Jubii Mail virke på iPhone/iPad.

Se desuden vores fulde iPhone/iPad guide her, som guider dig igennem en helt ny opsætning på disse https://support.jubii.dk/hc/da/articles/200364679-iPhone-iPad-iOS-7-og-nyere- 

Løser dette ikke problemet Så er du velkommen til at ringe til Jubii Mail Support. Så hjælpe vi dig med opsætningen.

OBS! Det er også et krav at brugernavn og adgangskode er udfyldt i SMTP Server til udgående post, som vist nedenfor. Ikke alle Eniig kunder har haft dette gjort. 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning
Drevet af Zendesk