Abonnement og priser for Jubii PLUS-mail
Senest opdateret:
Prisen på Jubii Mail ændres med virkning fra den 8. januar. Her er alt hvad du behøver at vide.
Vi i Jubii arbejder med at udvikle Jubii Mail som en premium Dansk mail-tjeneste for fremtiden. Det betyder, at vi ønsker at tilbyde vores kunder en annoncefri og opdateret webmail, øget lagerplads til dine e-mails, og stadig vores unikke telefonsupport.
Dette betyder også, at prisen vil ændre sig til kr 49 per måned (opkræves halvårligt kr 294), med virkning fra den 8. januar.
Allerede i januar vil du opdage, at din mailboks er fordoblet i størrelse - og du kan nu gemme op til 10GB emails og vedhæftede filer på din Jubii Mail. I marts lancerer vi også en opdateret webmail, der ikke indeholder annoncer og er nem at bruge - også fra mobile enheder. Med en konto hos os skal du også være sikker på, at vi ikke bruger data fra din mailboks til kommercielle formål. Derudover har du som kunde stadig adgang til de fordele, vi tidligere har givet vores Jubii PLUS-kunder, såsom vores unikke telefonsupport på dansk.
De fordele, du får som kunde hos Jubii inkluderer:
- 10 GB – masser af plads til dine e-mails (gælder fra januar 2021)
- Dansk telefonsupport – og all den hjælp og vejledning du har brug for
- Efternavnsdomæner – så du kan oprette en personlig e-mail-adresse, fx. camilla@hansen.dk
- Alias – evne til at oprette en alternativ mailadresse, der er let at huske
- Videresend – mulighed for at sende din mail videre til en anden e-mailadresse
- Reklamefri webmail - så du kan tilgå og betjene din mail, hvor som helst og når som helst (lanceres i marts 2021)
- Privat email - vi bruger ikke data fra din postkasse til kommercielle formål
- Avanceret SPAM filter – som sikrer, at du modtager et minimum af uønskede e-mails
Prisændringen gælder for den næste fornyelse af dit abonnement efter 8. januar. Du kan se, hvornår din næste fornyelse er ved at logge ind på webmailen og klikke på "Konto". Alle vil også modtage en e-mail om dette i løbet af december og januar (senest 30 dage før fornyelse).
Under finder du svar på de fleste spørgsmål om betaling og ny pris på Jubii Mail. Vi anbefaler derfor, at du først læser svarene nedenfor, før du kontakter os.
Hvis du stadig har ubesvarede spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os her.
Med venlig hilsen
Os i Jubii 😊
Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor stiger prisen til 294 per halvår?
Vi forstår, at dette kan opfattes som en større og uønsket ændring, men vi mener desværre, at dette er nødvendigt for at kunne fortsætte med at tilbyde vores kunder et produkt af høj kvalitet. Vi mener, at den nye pris afspejler, hvad du som kunde får hos Jubii. Derudover lancerer vi en helt annoncefri webmail, som også er tilpasset mobile enheder, og øger størrelsen på din mailboks til 10GB - så du får bedre plads til dine emails og vedhæftede filer i fremtiden.
Uanset om du vil fortsætte som kunde eller ej, vil vi hjælpe dig videre, hvis du har spørgsmål om dette.
Vi oplever, at de fleste af vores kunder forstår, at der er betydelige omkostninger forbundet med at tilbyde en dansk email service med lokal support og uden annonceindtægter.
Er det muligt at få en lavere pris?
Nej, det er desværre ikke muligt. Der er kun én pris for et abonnement hos os.
Jeg har en gratis konto, er der også indført betaling på dette?
Per 1. april 2021 indføres betaling på alle Jubii-mailkontoer. Desværre ser vi, at annoncer ikke giver tilstrækkelig indtægt til at levere en god mailtjeneste, og derfor introducerer vi abonnementer på alle Jubii-mailkonti. Dette betyder, at alle, der skal have en Jubii-mail, også skal betale for den og vil opnå de samme fordele. Oplysninger om dette vil blive sendt via e-mail i januar, så du har god tid inden ændringen træder i kraft.
Jeg eller min familie har flere mailkonti hos Jubii. Skal vi betale for hver mailkonto?
Hvis din husstand har tre eller fire konti i samme husstand, behøver du kun betale for to af disse. Hvis du har fem eller seks konti, behøver du kun betale for tre af disse.
Kontakt vores support, hvis du vil drage fordel af denne mulighed.
Kan jeg betale med faktura eller MobilePay?
Nej, desværre understøtter vi ikke betaling på anden måde end via et betalingskort.
Hvem er Fjordmail Technologies?
Fjordmail Technologies er et norsk firma, der specialiserer sig i drift og videreudvikling af moderne og premium e-mail tjenester. Virksomheden har flere tjenester i Norge og Danmark.
Må jeg beholde min mailkonto i fremtiden?
Ja. Du kan beholde din e-mailadresse og din e-mail konto med alle dine e-mails som hidtil.
Vil der stadig være telefonsupport på dansk?
Ja. Vores support er uændret, og Jubii Mail PLUS-kunder vil stadig have adgang til dansktalende support via telefon.
Vil mine data stadig blive gemt i Danmark?
Ja. Dine e-mails og personlige oplysninger forbliver på servere i Danmark som før.
Hvorfor stiger prisen så meget?
Vi forstår, at prisstigningen kan opleves som stor i procent, men prisniveauet har også været lavt. Jubii har tidligere haft gode indtægter fra reklame, men for nylig har vi set, at disse indtægter er faldet betydeligt. Vi ønsker at opretholde en god service med premium support og uden forstyrrende annoncer, mens vi skal have mulighed for at investere yderligere i tjenesten. Vi justerer prisen nu, og vi planlægger ikke andre prisstigninger yderligere.
Kan jeg skifte til en gratis mailkonto?
Du kan gøre dette, men kun i en begrænset periode. Hvis du vælger ikke at forny dit abonnement, nedgraderes din konto til en gratis konto. Dette betyder også, at du mister de tidligere fordele ved blandt andet support via telefon, muligheden for at læse mail fra mail-program / app (IMAP), større lagerplads (10 GB), aliasadresser og videresendelse. Derudover vil vi informere om, at Jubii per 1. april fjerner muligheden for at have gratis mail, så alle mailkonti bliver betalt (med samme pris og de samme fordele).
Jeg ønsker at afmelde, lukke min konto, eller flytte mine e-mails
Hvis du har besluttet at skifte leverandør eller opsige dit abonnement, har vi oprettet en separat side med spørgsmål og svar, som vi anbefaler, at du læser. Klik her for at åbne denne side.
Hvis du stadig har ubesvarede spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os her (bemærk venligst, at vores telefonsupport prioriterer de kunder, der har brug for teknisk assistance).